loading...
مرکز مشاوره ایران تحصیل
جواد قانع بازدید : 27 یکشنبه 04 مهر 1400 نظرات (0)

ثبت نام پادا پایه نهم 1401 + راهنمای تصویری جامع

    ثبت نام پادا پایه نهم

    زمان و نحوه ثبت نام پادا پایه نهم 1401 مشخص شد. دانش آموزانی که امسال ورودی پایه نهم می باشند، می توانند با وارد نمودن آدرس سایت ثبت نام کلاس نهم به نشانی pada.medu.ir جهت انجام فرایند نام نویسی اقدام نمایند. گفتنی است که دریافت کارنامه و انتخاب رشته این دسته از دانش آموزان از طریق همین سامانه صورت می گیرد. دانش آموزان عزیز برای ورود و  انجام موارد مربوطه نیازمند نام کاربری و رمز عبور می باشند.

    در این مقاله قصد داریم تا با ارائه راهنمای تصویری به شیوه ثبت نام و انتخاب رشته دانش اموزان پایه نهم سامانه پادا بپردازیم. همچنین، چنانچه در این زمینه با هر گونه سوال یا ابهامی مواجه شدید، از طریق ارتباط با کارشناسان ایران تحصیل می توانید تمامی راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. 

     

     

    به منظور دریافت آگاهی از زمان و نحوه ثبت نام پادا پایه نهم از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

    9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران)

    تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

     

     

     

    زمان ثبت نام پادا پایه نهم

     

    زمان ثبت نام پادا پایه نهم

     

    در سال های اخیر شاهد تغییرات چشمگیری در روند انجام بسیاری از امور آموزشی بوده ایم. مدارس کشورمان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیاز مراجعه حضوری به واسطه طراحی سامانه ها بسیار کمتر از پیش شده است.

    یکی از بهترین سامانه ها در این زمینه را می توان سایت پادا دانست. در حال حاضر ثبت نام تمامی مقاطع و پایه های تحصیلی در این سامانه انجام می پذیرد. بدین ترتیب، دانش آموزانی که قصد دارند تا در پایه نهم نام نویسی نمایند، بایستی به سایت ثبت نام کلاس نهم به نشانی pada.medu.ir وارد شده و مراحل مورد نیاز جهت نام نویسی را طی کنند.

    البته اولیا و دانش آموزان بایستی توجه داشته باشند که تنها در زمان های مشخص و مهلت های تعیین شده امکان ثبت نام پادا پایه نهم امکانپذیر است. به همین دلیل، توصیه می شود که حتما بر اساس زمانبندی های اعلام شده وارد سامانه شوید.

    در سال جاری مهلت نام نویسی پایه نهم از اول خرداد آغاز و تا 31 مردادماه ادامه داشت. چنانچه مایل به اطلاع از زمان ثبت نام دانش آموز خود  در هر کدام از مدارس دولتی، تیزهوشان، شاهد، غیر انتفاعی و … هستید، می توانید به کانال تلگرامی ما وارد شده و یا با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

     

     

    نحوه ثبت نام پادا پایه نهم

    همانطور که گفته شده ثبت نام پادا پایه نهم باعث شده است تا نیازی به مراجعه حضوری نبوده و دانش آموزان این پایه امور مربوطه را از طریق صفحه شخصی خود پیگیری کنند. بر این اساس تصمیم گرفتیم که برای رفاه حال دانش آموزان گرامی، نحوه ثبت نام پادا پایه نهم را به صورت تصویری ارائه دهیم.

     

    آدرس اینترنتی سایت پادا به نشانی pada.medu.ir را در موتور جستجوگر خود وارد کنید. توصیه می شود که از یکی از مرورگرهای ورژن فایرفاکس 30 به بالا، ورژن کروم 49 به بالا، ورژن اینترنت اکسپلورر 11 به بالا.

    سایت ثبت نام کلاس نهم

    سایت ثبت نام کلاس نهم

     

    • اطلاعات خواسته شده اعم از نام کاربری و کلمه عبور را در کادرهای مربوطه وارد کنید. منظور از نام کاربری همان کد ملی می باشد و رمز عبور را مدیر مدرسه در اختیارتان قرار می دهد.

     

    نحوه ثبت نام پادا پایه نهم

     

     

    • در صفحه بعد لازم تا مدارک مورد نیاز را در سایت ثبت نام کلاس نهم بارگذاری و ارائه دهید.

     

     

    جهت آشنایی کامل با همه بخش های سامانه پادا – سامانه آنلاین پرونده دانش آموزی – pada.medu.ir وارد لینک شوید

     

     

    زمان انتخاب رشته در سایت ثبت نام کلاس نهم

    انتخاب رشته پایه نهم یکی از مهم ترین مراحل تحصیلی که می توانند نقطه عطفی در تعیین مسیر زندگی دانش آموز به شمار آید. در چند سال اخیر شاهد اجرای فرایندی به نام هدایت تحصیلی بودیم که هدف آن بالا بردن شناخت ویژگی ها، توانایی ها و استعدادهای فردی هر دانش آموز و آشنا شدن آن ها با رشته های تحصیلی و مشاغل مورد نیاز جامعه می باشد. هدایت تحصیلی قبلا به صورت حضوری انجام می شد اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و تسهیل انجام آن، مقرر شد تا این امر در سایت ثبت نام کلاس نهم یعنی پادا صورت گیرد.

    گفتنی است که نمون برگ های هدایت تحصیلی بعد از اعلام نتایج و صدور کارنامه گردآوری و سپس توسط مدیران به سایت منتقل می شوند. هر منطقه ایی که مدارس آن نتایج هدایت تحصیلی را آماده کرده باشد، دانش آموزان می توانند با مراجعه سامانه پادا برای انتخاب رشته و پیش ثبت نام پایه دهم اقدام کنند.

    در سال جاری اعلام شد که دانش آموزان پایه نهم می توانند از تاریخ 15 تیرماه فرایند انتخاب رشته را انجام دهند. برای هر دانش آموز نیز نمره 100 در نظر گرفته شد که متشکل از چند فاکتور نظر معلم، مشاور مدرسه، نظر اولیا و خود دانش آموز می باشد. چناتچه مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید می توانید، کارشناسان ما در خدمت شما هستند.

    نحوه انتخاب رشته پادا پایه نهم

    حال که دیدیم نحوه ثبت نام پادا پایه نهم چگونه است و اطلاعاتی را در مورد مبنای انتخاب رشته بدست آوردیم، خوب است که با شیوه انتخاب رشته این پایه نیز آشنا شویم. بدین منظور، دانش آموزان می توانند ضمن ورود به سایت ثبت نام کلاس نهم و مشاهده فرم شماره 6 که مربوط به رشته تحصیلی است، بدون نیاز به مراجعه حضوری انتخاب رشته خود را انجام دهند.

    • وارد سایت ثبت نام پادا پایه نهم شده و نام کاربری و رمز عبور خود را در کادرهای مربوطه درج نمایید.
    • زمانی که به صفحه شخصی خود وارد شدید، بایستی فرم هدایت تحصیلی پایه نهم را تکمیل نمایید. لازم به ذکر است که در سال های گذشته برای انجام مراحل هدایت تحصیلی می بایست به سایت همگام مراجعه می شد. اما اخیر این کار به سایت ثبت نام کلاس نهم منتقل شده است.
    • در مرحله بعد بایستی فایل اولویت بندی را دریافت کرده و آن را بررسی نمایید. در این فرم یک نمون برگ توصیه ایی حاوی عملکرد دانش آموز گنجانیده شده است.
    • حال می توانی انتخاب رشته را انجام دهید.

    دریافت کارنامه سایت ثبت نام کلاس نهم

    خوشبختانه یکی از امکانات بسیار خوبی که از طریق سامانه پادا به دانش آموزان ارائه می شود، دریافت کارنامه می باشد. در سال های قبل دانش آموزان مجبور بودند تا برای اخذ نتایج تحصیلی خود به مدرسه مراجعه کنند و این امر با مشکلاتی همراه بود. اما با اینترنتی شدن دریافت کارنامه، این امکان وجود دارد تا بعد از اتمام امتحانات نیمسال اول و دوم، نتایج ارزشیابی و کارنامه خود را به صورت آنلاین دریافت نمایند. همانطور که با نحوه ثبت نام پادا پایه نهم آشنا شدید، می توانید به ترتیبی که در زیر بیان می شود برای دریافت کارنامه خود نیز اقدام کنید.

     

    • وارد سامانه پادا شوید.
    • در صفحه اصلی بر روی گزینه مشاهده کارنامه کلیک نمایید.
    • اطلاعات خواسته شده از قبیل نام کاربری، کلمه عبور و کد امنیتی را در محل های مربوطه درج کنید.
    • حال در صفحه بعد می توانید لیست تمامی دروس به همراه نمرات مکتسبه را مشاهده فرمایید. علاوه بر این با انتخاب گزینه پرینت که در بالای صفحه واقع شده است، امکان چاپ کارنامه وجود دارد.

     

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 179
  • بازدید کلی : 3,648