loading...
مرکز مشاوره ایران تحصیل
جواد قانع بازدید : 35 دوشنبه 16 اسفند 1400 نظرات (0)

مشکلات برنامه شاد + راهنما رفع مشکل اینترنت + سوالات متداول | ایران تحصیل

مشکلات برنامه شاد

معمولا مشکلات برنامه شاد را با بروزرسانی‌های جدید برطرف می‌کنند. اما با این حال همواره دانش‌آموزان به هنگام کار با این نرم‌افزار دچار مشکلاتی می‌شوند که آن را طی گزارش مشکلات برنامه شاد اعلام می‌کنند تا مسئولین محترم بتوانند هر گونه اختلال در برنامه شاد را برطرف کنند. خوب است بدانید که علاوه بر دانش‌آموزان معلمان نیز به هنگام کار با این نرم‌افزار به مشکلات متعددی برخورد می‌کنند. زیرا این نرم‌افزار کاربران زیادی دارد و هر گونه ترافیک یا کندی اینترنت در آن موجب اختلال در برنامه شاد می‌شود.

مشکلات برنامه شاد موجب ناراحتی و تاخیر در کلاس‌های آنلاین دانش‌آموزان و معلمان می‌شود. بنابراین آن‌ها باید در چه سریع‌تر این مشکلات برنامه شاد در آیفون و اندروید را حل کنند. از آنجا که داشتن مرجع مطمئن برای حل مشکلات برنامه شاد برای معلمان و دانش‌آموزان بسیار مهم است.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم در مورد حل مشکلات برنامه شاد صحبت کنیم. بر همین اساس در ابتدا در مورد این برنامه صحبت خواهیم کرد و سپس به راه‌حل برخی مشکلات رایج آن می‌پردازیم.

مشکلات برنامه شاد

برنامه شاد یکی از نرم‌افزارهای جدید وزارت آموزش و پرورش کشور است که از طریق آن آموزش آنلاین و مجازی برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند. زیرا با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، وزارت آموزش و پرورش برای پیشبرد اهداف آموزشی خود نرم‌افزار شاد را ایجاد کرده است. به همین دلیل دانش‌آموزان باید از این نرم‌افزار آنلاین برای ادامه تحصیل خود استفاده کنند. در واقع برنامه شاد اولین تجربه آموزش مجازی کشور است. بنابراین می‌توان انتظار داشت که این نرم‌افزار مانند نرم‌افزارهای دیگر مشکلاتی داشته باشد.

 

رفع مشکل اینترنت شاد

رفع مشکل اینترنت شاد

 

بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند که مشکلات برنامه شاد برای معلمان و دانش‌آموزان سال تحصیلی 1400-1401 هر چه سریعتر برطرف شده است. زیرا اگر در اسرع وقت به حل مشکلات این نرم‌افزار آموزشی توجه نکنیم. ممکن است دانش‌آموزان و معلمان از درس و مدرسه خود عقب بیافتند.

هر چند که آموزش و پرورش سعی کرده است تمام مشکلات برنامه شاد را در اسرع وقت برطرف کند. اما هم چنان گزارش مشکلات برنامه شاد از جانب معلمان، دانش‌آموزان و اولیا آن‌ها اعلام می‌شود. حال در زیر قصد داریم به مهم‌ترین اختلالات برنامه شاد اشاره کنیم.

 

 

رفع مشکل «این برنامه فقط روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی قابل نصب است.» در برنامه شاد

در برخی مواقع اعلام شده است که معلمان و دانش‌آموزان به هنگام نصب برنامه شاد با پیام «این برنامه فقط روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی قابل نصب است.» مواجه می‌شوند. آن‌ها برای این مشکل و مشکلات برنامه شاد در آیفون می‌توانند نسخه تحت وب آن را دریافت و استفاده کنند. این نسخه به دانش‌آموزان و معلمان اجازه می‌دهد تا برنامه شاد را در گوشی‌های آیفون یا کامپیوترهای شخصی نصب کنند. البته دانش‌آموزان و معلمان می‌توانند با نصب نرم‌افزار شبیه‌ساز اندروید در کامپیوتر شخصی خود نیز نسخه اندروید نرم‌افزار شاد را به راحتی نصب کنند. حالا اگر شما قصد داشته باشد اطلاعات جامعی را در مورد مشکلات برنامه شاد در آیفون به دست بیاورید یا نسخه تحت وب نرم‌افزار شاد را بگیرید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

راه‌حل مشکلات فنی نرم‌افزار شاد

مشکلات فنی نرم‌افزار شاد می‌تواند راه‌حل‌های مختلفی داشته باشد که راهنمای زیر می‌تواند در این مورد شما را بیشتر یاری کند:

نرم‌افزار شاد برای گوشی‌های اندروید ساخته شده است و قابل استفاده بر روی گوشی‌های آیفون نمی‌باشد. بنابراین دانش‌آموزان و معلمانی که گوشی آیفون دارند باید منتظر بمانند تا نسخه آیفون آن منتشر شود. البته آن‌ها می‌توانند در حال حاضر از نسخه تحت وب آن استفاده کنند.

برای نصب نرم‌افزار شاد به گوشی هوشمند با نسخه اندروید 4.4 به بالا نیاز دارید. بنابراین در گوشی‌هایی که سیستم‌عامل آن‌ها کمتر از 4.4 باشد نمی‌توانید نرم‌افزار شاد را نصب کنید.

 

 

جهت اطلاع از دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه کلیک کنید.

 

 

اختلال در برنامه شاد

اختلال در برنامه شاد

 

شما برای نصب شاد نیاز به فضای خالی دارید که این فضا باید شامل حجم نرم‌افزار (حدود 20 مگابایت) و اجرای آن باشد. هم‌چنین بعد از نصب و اجرای نرم‌افزار، دانش‌آموزان باید بتوانند تمام اطلاعات لازم را در این نرم‌افزار ذخیره کنند. معمولا دانش‌آموزان و معلمان اطلاعات زیادی را در کانال آموزشی قرار می‌دهند که باید مابقی افراد آن را دانلود و ذخیره کنند. بنابراین گوشی هوشمند شما فضای خالی برای این موارد را داشته باشد. البته یکی از اختلال در برنامه شاد عدم اجازه تلفن همراه برای نصب برنامه می‌باشد که برای حل این مشکل فنی باید به بخش تنظیمات آن در گوشی مراجعه کنید و از قسمت تنظیمات گوشی ( settings )  اجازه نصب نرم‌افزار را بدهید.

 

رفع خطاهای 401، 403 و غیره در برنامه شاد

هر کدام از خطاهای 401، 403 و غیره معنای خودشان را دارند که شما برای برطرف کردن آن‌ها بهتر است با کارشناسان با تجربه در این زمینه صحبت کنید. که کارشناسان ایران تحصیل می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

خوب است بدانید که این خطاها اکثرا از جانب اطلاعات نادرستی است که دانش‌آموز یا معلمان وارد می‌کنند. زیرا قبل از آن که دانش‌آموزان یا معلمان وارد شاد شوند اطلاعات آن‌ها توسط مدیر مدرسه در سامانه سناد ذخیره می‌شود. بنابراین دانش‌آموزان باید از اساس اطلاعات مندرج در سامانه سناد وارد برنامه شاد شوند که این خطاها اکثر به دلیل عدم تطابق اطلاعات مندرج دانش‌آموزان و معلمان با سامانه سناد می‌باشد که در زیر به چند مورد آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 

خطای 401 و 402 برنامه شاد

در اکثر مواقع شما با بازگشت به مرحله قبل و دوباره انجام دادن مراحل بعدی ثبت‌نام می‌توانید این خطاها را برطرف کنید. در غیر این صورت با مدیر مدرسه خود تماس گرفته و بعد از اصلاح اطلاعات آن توسط مدیر مدرسه ظرف 24 ساعت آینده وارد برنامه شاد شوید.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 160
  • بازدید کلی : 3,629